Lördag UTGÅNG

Först drog vi till Nexus. Vi älskar Nexus. Vi lär alltid känna nytt randomfolk. Detta är Guillem till exempel.



Och detta är Samuel och metereolog-Rocco.



Ibland stöter man även på välbekanta ansikten. Som den här killen - vår käre fotbollskille Fran. Som stod för kvällens underhållning. Och som inte var helt nykter kan tilläggas. Trots sin match på söndagen. Inga bilder på killen togs inne på Nexus dock. Men en desto bättre film där han spänner sig. Här följer ett smakprov:



Fran bjöd på öl. Som jag sedan tvingades ge bort till en rocker. För jag hatar öl. Men tack ändå, Fransen!



Förlåt Lisa, men jag var bara tvungen att ta med bilden när Rocco smeker din rygg. Hahahahaha.



Jag lekte bonne i Frans kanske inte helt snygga keps.



Lisa lyckades på något vis att se porrig ut som vanligt, trots samma bonniga accessoar. Talang.



Vi drog sedan till La Sala. JOHANNA! Det här är killen jag ska para ihop dig med! Bättre bild fick jag inte.



Lisa strax innan hon hittade sin älskade Gerard och slutade dansa. Nordic Mist <3



Jag fick hänga med dessa killar istället för Lisa.



Avslutande bild. And me and Lisa love you too, Fran. BOTH OF US. Hahah. (Internt, jag vet. Förlåt.)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Gött att se att bloggen är igång igen!

2010-05-04 @ 07:51:38
Postat av: johanna

haha ser bra ut filippa! han är lång, snygg skojrta och jag skymtar ett par glasses! hihi :D

2010-05-04 @ 12:22:36
Postat av: lisa

fraaaaaaaan WE LOVE YOU ;D haha

2010-05-04 @ 17:45:30
Postat av: Filippa

Lisa, kan för övrigt säga att Fran har läst min blogg. Detta blev plötsligt hysteriskt kul...

2010-05-25 @ 15:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0