En KORT sammanfattning

- Våra älskade damer har spenderat en minst sagt vild vecka med oss som Igualada aldrig kommer att glömma.

- Denna vecka har bland annat lett till att en kärlekssång i heavy metal-genren har skapats till Josefines ära.

- Jag och Lisa har besökt en högstadieskola och hållt ett uppskattat improviserat föredrag om aupairlivet.

- På denna skola spanade jag och Lisa in en snygg kille. Sedan insåg vi att han som äldst kunde vara 94:a.

- Jag har lagat mitt livs första äkta katalanska Tortilla de Patatas. Och den blev bra.

- Jag har helt seriöst hunnit bli "kär" och slutat vara "kär" i fem olika killar på tre veckor.

- Lisa har lagt av kommentaren; "Alltså, hunden ser ut som om den har värmts i mikron. Den är så där stel du vet."

- Jag har hunnit bli mörk brunett och därefter genom solens makt återvänt till halvblond igen.

- En man, låt oss kalla honom mr X, har lagt förslaget att ha trekant med mig och Lisa. Så blev det inte.

- Någon har upptäckt en ny utsiktplats och Lisa har upptäckt att hon inte längre kan sola topless på sin balkong.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha det är detta jag saknat!!

2010-05-26 @ 19:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0