Paket från mamma

Vaknade mitt i en dröm (Jag, i någon slags lejonform, hade just flytt från den svikande mänskligheten och mitt miserabla liv för ett nytt liv i ensamhet bland röda berg, vid en sluttning av en gammal kennel (?) som hette Flaix. Analysera den du, Psykologbror!) av att någon ringde på dörrklockan. (Från början domedagsliknande klämtande ljud från kenneln.) Det var i verkligheten dock den betydligt mindre skrämmande brevbäraren som hade ett paket till mig. Paketet innehöll halva Apoteket. Blir jag mer sjuk efter intag av allt det här. Ja, då ger jag upp.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Så sött att lilla mamma har skrivit ett meddelande på ett hjärta... ;-)

2010-03-25 @ 11:27:30
Postat av: Alva

vilken gullig mamma du har mammor är bäst :)

2010-03-30 @ 16:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0