Ocensurerat?

Evelina har önskat mer ocensurerat på bloggen. Jag vet inte. Mamma och pappa läser ju detta. Och en och annan spanjor har faktiskt klickat sig in med Google Translator. Inte för att det händer mycket värt att censurera. 

Det jag hittills har censurerat:


1. Vem mitt ragg var på La Sala. (Nyfikna? Fråga bara Lisa. Hon finner det oerhört roligt att berätta det för folk.)
2. Anledningen till detta (->...) inlägg. (Lite mycket triangeldrama för min smak. Och uppmärksamhet. Bland annat.)
3. En dispyt (HAH) jag hade med en kille. (Jag är nu borttagen som vän på Fejjan. Och blockad på msn. Askul ju!)
4. Att jag har blivit jättedissad. (Av min sommarflirt från Barcelona himself. The one and only. Det är synd om mig.)

Bättre nu, Evve? Eller blir du bara mer nyfiken? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0