Gårdagen

Jag och Lisa var ute igår. Jag var nykter. Det var inte Lisa. Jag hade inte särskilt kul. Det hade Lisa.

Vad som hände:

- Vi gick på restaurang. Hade världens suraste servitris. Lisa fick sin mat en kvart innan jag. Dålig start.

- Vi tog  en promenad. Min tur att bli daskad i baken. Denna gång av en tolvåring.

- Vi gick till baren Tropic. Träffade snyggänget. Vi hade kul.

- Vi gick till La Sala. Kom in först efter en diskussion med gubbvakten som gjorde sig märkvärdig över Lisas (inte särskilt korta) kjol. Han hotade med att om kjolen skulle skapa alltför mycket uppståndelse därinne skulle hon bli utkörd. Idiot. Stämningsförstörare. Men Lisa blev snabbt glad igen. Jag var dock mest bitter. Av olika anledningar.

- Vi var hemma igen runt fyra halv fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0