DÖDA MIG

Vad fan hände? Det var ju Lisa som hade magsjuka! Men nu är det tamejfan jag och övriga medlemmar av min familj som ligger hukade över toaletten medan Lisa glatt och friskt skuttar omkring. Livet är orättvist.

Och som om inte detta skulle vara nog så spökar dessutom fortfarande min hals och mitt ena öra. Sjuk fyra gånger på två månader. De här dagisbakterierna kommer att bli min död. Skriv det på min gravsten. Kids killed me.

Återigen vätskeersättning. Och senare kommer min ängel Lisa med kortisonnässpray för mitt öra. Tack <3


Kommentarer
Postat av: Stefan

Det är väl någon, där ovan kanske, som straffar dig för ditt syndiga liv...

2010-03-22 @ 13:15:23
Postat av: johanna

usch och fy det ser och låter ganska jobbigt det där. ligg still i viloläge och endast andas. Krya på dig!

2010-03-22 @ 13:29:08
Postat av: JOSEFINE

usch då, krya!

2010-03-22 @ 13:59:52
URL: http://joosses.blogg.se/
Postat av: robin hood

Hejsan trevlig blogg du har!

Jag har en ny designutlottning i bloggen som avgörs ikväll och det är gratis att delta.

leta upp inlägget 'designutlottning 2' så kan du delta genom att kommentera att du vill vara med!

Kan koda in den åt dig ifall du vinner, om det önskas.

kram.

2010-03-22 @ 14:40:21
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0