Dilemma

Sitter och funderar på en utflykt under påskveckan som jag har blivit inbjuden till. Med Carmefolket. Det rör sig om en vandringsutflykt i bergen med tält i tre dagar. Har tidigare sagt ett svagt provisoriskt nej, då detta kanske normalt sett inte riktigt min grej. Och då jag inte packade ner mycket vildmarksutrustning i resväskan. Men nu är jag lite fundersam. Det är kanske dumt att inte passa på. Att göra något man normalt sett aldrig skulle göra, med en massa underbara spanjorer, och samtidigt se nya delar av mitt älskade Katalonien.. det kanske inte vore helt fel ändå?

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag se två hinder:

los niños y los mosquitos

2010-03-23 @ 14:14:16
Postat av: Filippa

lillkillen ska ju på husvagnssemester. och myggen har bara PRECIS börjat vakna här nere.

2010-03-23 @ 14:29:45
Postat av: Stefan

Betyder niños "lillkille"? Jag trodde det betydde äldre killar, typ muchachos eller hombres kanske.

2010-03-23 @ 16:04:43
Postat av: Filippa

niños = barn

chicos = killar

hombres = män

muchachos = grabbar

2010-03-23 @ 17:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0