Update.

Ett urval av vad som har hänt den senaste veckan:

- Linda har blivit kär i en tysk man. Med betoning på man.
- Jag har blivit lånad liggunderlag av stockholmare och blivit halvt besatt av dessa.
- Linda har varit spårlöst försvunnen. I Barcelona. Alldeles för länge.
- Vi har bestämt med våra favoritpojkar att de ska besöka oss i augusti.
- Jag har insett att föregående punkt betyder att mina tre ragg allihop ska bo i mitt hus under en vecka.
- Fransen har informerat oss att han troligtvis ska spela i Barca nästa säsong. (I andralaget alltså!)
- Lisa har kommit på att "det är varmt" på katalanska ("fa calor") låter precis som "fuck a lot". Ganska kul.
- Lisa har också kommit på att "do you like to shop things?" har en smula mer sjuk mening än avsett.
- Jag har bokat hemresa. Den fjortonde juli är jag hemma igen.


Kommentarer
Postat av: linda

saknar er :( och min tyska MAN!!

2010-06-07 @ 20:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0