Dags att lämna Katalonien.. och bloggen!

I morgon klockan 17.25 prick lämnar jag och Lisa vårt kära Katalonien för den här gången. Våra sex månader som aupairer är nu slut. Vi lyfter från ett 35-gradigt Spanien för att landa i ett, vad vi har hört ryktas om, 35-gradigt Sverige. Tur är väl det. Att Sverige har sommar alltså. Det kanske kan underlätta vår förändringschock lite i allafall..

Att komma hem kommer att bli så sjukt.. konstigt! Riktigt kul förstås att träffa alla där hemma igen - mina fina damer och min kära familj. Men samtidigt kommer det att bli svårare än någonsin att lämna denna sketna lilla pluttiga stad - vårt älskade Igualada - samt alla våra underbara vänner och det otroligt roliga liv vi har haft här.

Hursomhelst. Jag startade min blogg som en aupairblogg med tanken att informera er där hemma (ja, särskilt du mamma) om vad jag har sysslat med här i Spanien. Idag har min aupairtid kommit till sitt slut. Och med det även min tid som bloggare. Detta blir mitt sista inlägg. Om i vill veta vad jag har för mig? Ja, då får ni fråga mig när ni ser mig på Vänersborgs gator. För ja, det är var jag från och med i morgon kommer att befinna mig! :) 

Y PARA TODOS MIS AMIGOS ESPAÑOLES, QUE QUIZÁS LEAN MI BLOG, Y PARA MI FAMILIA ESPAÑOLA - GRACIAS POR TODO! POR VOSOTROS MIS MESES AQUÍ HAN SIDO ESTUPENDOS. INCREÍBLES. TOTALMENTE LOCOS! OS ECHARÉ DE MENOS MÁS QUE PODÉIS IMAGINAR. SIEMPRE VAIS A SER UNA GRAN PARTE DE MI! NOS VEMOS! <3

Adeu.



Kommentarer
Postat av: Maria

(L)XURRI!

2010-07-14 @ 10:24:53
Postat av: Stefan

Saknar bloggen....

2010-08-04 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0