Min nya familj är kanon!

Jag kan inte vara nöjdare med min familj! Föräldrarna Dani och Glòria är verkligen jättetrevliga båda två! Glòria skrattar konstant och flänger runt medan Dani är betydligt lugnare och mest sitter och flinar.

När jag först träffade dem igår så sa Glòria att de är korta (båda två ett huvud kortare än jag) men trevliga, något som de ville att jag skulle hälsa min mamma. Jag formulerar mig då mindre smidigt och säger att de är "cortos, pero simpáticos" (corto=kort när man talar om föremål men betyder korkad vid beskrivning av människor) Det tyckte de allt var roligt...

Och Aleu, sötare unge får man leta efter! Konstant glad också!







Nu är jag verkligen helt slut, men nu blir det Tortilla de Patata! (Potatisomelett) Sen marsch i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0