Kvällsmat & mer klantigheter

Har precis käkat. Sjötunga. Det var en ny upplevelse för mig som nog aldrig har ätit en "hel" fisk förut. Tänkte att detta kan nog inte vara så svårt så jag skar enkelt en bit och stoppade i mig. Dani tittade på mig och undrade om jag visste att man brukar skära bort den delen. Jotack, jag förstod snabbt varför. Slutade med att jag fick springa ut i köket. Hade ben i hela käften. Men de fick sig ett gott skratt i allafall. Jag fattar inte vad det är med mig. Här verkar jag inte kunna göra en enda enkel sak utan att klanta mig lite först.




Jag älskar flan. Det är typ som Creme Caramel.




Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

Jahaa fast de verkar vara nån ny desgin på detta också :P



Filippa å fisk asså :P Ja du har då lyckats vara klantig hitills! :P

2010-01-28 @ 13:45:26
URL: http://joosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0