Kvällens äventyr..

Klockan 21.30 ikväll är det alltså middag hos Roc, sen ska alla ut till Etien. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag mår riktigt bra nu faktiskt, är bara lite snuvig. Jag är sjukt sugen på att gå ut efteråt och lär väl inte kunna stå emot när det väl kommer till kritan. Hur som helst så ska jag ta det enormt lugnt samt försöka få Marc att skjutsa hem mig lite tidigare än de andra. Men det ska nog inte bli något problem. Orkar NOG stanna till fem-halv sex..

Provar nu outfits inför kvällen. Det blir den på bilden.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra val! (Y) have fun!

2010-01-30 @ 14:59:21
Postat av: JOSEFINE

Håller med lisa.. grrr ;) Haha! en vanlig filippa outfit!

2010-01-30 @ 15:45:13
URL: http://joosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0