Jag är en klant.

Vaknar.. går mot toaletten för att göra mig presentabel.. vrider på handtaget.. upptäcker att handtaget inte vill vrida sig.. försöker åt andra hållet.. inser att dörren är låst.. knackar och hoppas på att någon är där inne.. blir nervös när ingen svarar.. inser långsamt att jag igår måste ha låst dörren inifrån och sedan stängt.. går nervös in till köket.. förklarar situationen för Gloria.. skäms.. Gloria trollar fram en tandpetare.. får till slut upp dörren.. jag går in och gör mig presentabel.. men skäms ändå!





Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

Hur lyckas man låsa en dörr inifrån och sen gå ut?

2010-01-27 @ 11:00:40
URL: http://joosses.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad söt du är där filippa, men frågan kvarstår hur lyckades du med det? <3

2010-01-27 @ 16:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0