Sju funderingar om gårdagen och det spanska festandet

1. Cheesus vad tjockt med FOLK det var! Och ändå var det knappt någon kö! Lipz har lite att lära, att det faktiskt går att bli en populär klubb utan att försöka skapa fejkad exklusivitet och låtsas att man befinner sig på Stureplan.

2. Låt gå för att det var en houseclub, men måste man söndermixa alla LÅTAR till ett meningslöst dunka dunka? Det borde vara straffbart att göra om och förstöra älskade Rap Das Armas sådär..

3. Det tar emot, men jag måste inse faktum. Jämfört med de spanska killarna har jag en DANSFÖRMÅGA som inte är värd att tala om. Totalt krossad. Överglänst. Ska aldrig dansa mer..

4. Upphör aldrig att förvånas av vad en del (många) av spanjorskorna har för KLÄDER inne på klubbarna. Ibland trodde jag att jag hade tagit fel flyg och hamnat någonstans i Red Light District..

5. Jag har aldrig varit med om så mycket RÖK inomhus på en klubb tidigare! Det är ett mirakel om jag efter sex månader fortfarande inte har avlidit av lungcancer efter all passiv rökning.

6. Är imponerad över spanjorernas aldrig sinande ENERGI. Att vara på topp och inte ha ens nära till en gäspning, till och med när klockan är halv sex på morgonen, det är något man bara måste buga för!

7. Jag är otroligt nöjd över gårdagens PENGAFLÖDE, vilket var oerhört litet. För totalt 18 euro fick jag mat, vin till maten, inträde, garderob, en drink och en shot. Skål för spanskt klubbliv, billig dryck och generösa spanska killar!


Pau, jag, en halv Edu, Armand, Pepe och Maria inne på Etien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0