Fredag

Eftersom jag idag har fått klagomål av mamma angående dålig uppdatering om vad jag har gjort denna fredag så får jag väl ta och skriva det nu. Noggrant. Så du blir nöjd mamma.

07:30 - Jag vaknade.
08:00 - Jag började jobba. (Jag matade Aleu, lekte med honom och tog med honom till dagis)
09:00 - Jag gick och lade mig igen.
11.00 - Jag vaknade och åt frukost. (Baguette, danoninoyoghurt med jordgubbssmak och chokladdryck)
11.30 - Jag städade. (Diskade, städade köket och mitt rum, dammsög och plockade undan i hela lägenheten)
14:00 - Jag åt canelones med Glòria. Och ytterligare en danoninoyoghurt.
14:30 - Var inne på mitt rum och vilade.
15:45 - Hämtade Aleu på dagis.
16:00 - Var med Aleu. (Matade och lekte)
18:00 - Promenad med hela familjen. (Handlade. Käkade fyra donutsliknande bakverk. Kollade runt i centrum)
20:15 - Kom hem. Fick ledigt
20.20 - Började blogga.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Manmma gillar detta, men tycker att det vilas lite mycket ... ;) Beror det på hälsan?

2010-01-29 @ 23:31:29
Postat av: Mamma

Fattar inte var min kommentar tog vägen... för modernt för mig?

I vilket fall... vi har också 11 grader ... inget att skryta om alltså... fast vår är minus förståss..

2010-01-29 @ 23:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0