Operation köttbullar

Jag har satt igång. Alla förberedelser är klara, och nu väntar jag bara på att Glòria ska komma hem så att jag kan börja med stekningen. Vi har nämligen bestämt att det är bäst att någon annan är hemma när jag ska ge mig i kast med gasspisen för första gången. (Tanken har slått mig att vi kanske borde göra det till en vana..?)

PS. Provstickor, mått & vispar - var är ni? Jag saknar er. Fick vara lite uppfinningsrik och ta till tandpetare, våg, (4 dl mjölk måste väl ändå väga 400 gram?) och ballongvispsmunstycket till mixern istället.

Köttbullarna är redo. Och jag också.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Imponerande krativt!!

2010-02-01 @ 13:15:00
Postat av: Mamma

Oj, kan inte stava ... kreativt skulle det vara!

2010-02-01 @ 13:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0