Världen är liten..

Igår var jag på promenad med Glòria, Aleu och grannfrun. Vid ett övergångsställe möter vi en kvinna som vinkar glatt mot oss. Både jag och grannfrun börjar vinka minst lika glatt tillbaka, varpå vi sedan tittar frågande på varandra. Vi kände alltså båda två denna mystiska kvinna..

Hur? Ja, för min del så råkar denna kvinna vara min före detta spanska "svärmor". I grannfruns fall så råkar kvinnan för länge sedan ha varit lärare åt grannfruns äldste son. Vad mer? Denna äldste son råkar vara pappan i den familj som Lisa ska vara aupair hos om två veckor. Dessutom är han kusin till pappan i min familj.. Hänger ni med?


Kommentarer
Postat av: Lisa

ojoj.. herregud...hänger inte med riktigt!

2010-02-02 @ 17:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0