SÅ JEKLA KUL

Jag har precis gjort bort mig något så oerhört. Frallan ligger just nu i min säng och dör av skratt.

Jag skickade förut en länk till en facebookbild till Josse. Bilden föreställer gårdagens ragg eftersom Josse var nyfiken på vem denne var. Just nu så pratar jag med en av hans bästa kompisar. Och nyss skulle jag kopiera och klistra in en randomgrej i chatten. Problemet var bara att jag inte hade tryckt på kopieraknappen som jag trodde. Och att jag sedan var lite för snabb. Så vad jag skickade till raggets kompis? Jo, den där länken till facebookbilden. Döda mig.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

hahahahhahaha. varför är jag inte förvånad att detta händer dig:D?

2010-02-28 @ 18:33:14
URL: http://joosses.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHAHAHA det var verkligen kul!!! Men roligaste händelsen var ändå den med katten precis innan!! HAHAHHAHA kunde inte sluta skratta...

2010-03-01 @ 21:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0