Lördag Del 2

Först vill jag klargöra en sak. Fredag kväll spenderades i högklackat. På natten sov jag tre timmar. Sedan åkte jag skidor en hel dag. Hur fräsch jag var vid hemkomsten? Inte särskilt. Jag var en zombie. En rödögd sådan.

Men, trots mitt tillstånd, begav jag mig klockan tolv iväg till Mont Bui och födelsedagsfest.

Fem tankar om den andra delen av dagen:

1. I ett rum med chips i ena hörnet infinner sig mellanstadiediscofeelingen direkt. Mellanstadiedisco med fri bar.

2. Förstod att mina blodröda ögon igår nog kunde tolkas av många som en effekt av marijuanarökande.

3. Har insett hur mycket ett utbud av snygga killar betyder för min feststämning. Hur mycket? Sorgligt mycket. 

4. Spanska drinkar är helt sjuka. Det är 85% starksprit som gäller. Och jag överdriver inte. Så äckligt.

5. Att bli jagad av en man med kamera som konstant smygfotar dig och din vän? Det är läskigt. Och helt sjukt.


Gumi, Lisa och Maria. Och "snyggkillarna" till höger. Lisa har mycket bättre foton från kvällen. Blir Facebook.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Orättvist mot Gumi att skriva "snyggkillarna till höger"!!! borde vara "och till vänster"!!!

2010-02-21 @ 17:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0