Lördag Del 1

Halv åtta hämtade Marc och Pere mig. Då bar det av till Pyrenéerna för skidåkning. Vi var hemma klockan sju igen.

Fem tankar om den första delen av dagen:

1. Jag är väldigt tacksam över att min foundation tydligen hade 20 i solskyddsfaktor inbyggt. 

2. Det är sjukt kul att se alla spanjorer ta av sig sina solbrillor när dagen är slut. Snyggbrännan.

3. Jag borde ha tagit med mig solbrillor. Röda ögon är inte särskilt attraktivt. Eller hälsosamt. Vampyrvarning. 

4. Att åka skidor i en ungefär nollgradig temperatur och under en blå himmel är något ganska nice.

5. Jag är kär. I norra Kataloniens öppna landskap. Det är sjukt fint. Jag vill bosätta mig på en gård där. Med getter.


Det var en riktig kanonutflykt. Med två kanonkillar.


Kommentarer
Postat av: Johanna

ååh! ser jättefint ut!

2010-02-21 @ 15:48:31
Postat av: Mamma

Ser härligt ut, men var är din hjälm.... båda killarna tycks ju ha fattat att detta hör till utrustningen...

2010-02-21 @ 15:54:43
Postat av: JOSEFINE

Umgåtts för mycket med lisa;)???

Du kan ju ha kor som är skickliga klättrare också;) dont forget...

2010-02-21 @ 16:01:48
URL: http://joo
Postat av: JOSEFINE

Umgåtts för mycket med lisa;)???

Du kan ju ha kor som är skickliga klättrare också;) dont forget...

2010-02-21 @ 16:01:52
URL: http://joosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0