Snabbgenomgång

Mitt internet fuckar och jag ska sova. Så det får bli en snabbgenomgång av dagen.

Jag var alltså på Pere Vives med Lisa. Mötte där alla svenskar från utbytet. Träffade även Mikael! När Lisa gick till sin spanskalektion var jag med på ett kort informationsmöte om Barcelona och Igualada. Sedan blev jag utsedd till vägvisare, vilket betydde att jag fick leda svenskarna till centrum. Det blev en liten runda på Cal Font, Ramblan och i den gamla delen. Sen fikade jag med Mikael. Efter fikan gick jag och åt trerätters med Maria. Trevlig dag!

Älskade patio. Lämna mig aldrig.



Lisa upplever gamla lyckliga minnen från en svunnen tid i korridoren.



Det må se ut som ett fängelse. Men stället har SJÄL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0