Lördagskvällen Del 3 - VOGUE

Vogue Discoteque. The right place to be denna natt. Varför? Jo, för att det denna kväll skulle fyllas av svenskar. Vilket det gjorde. Även tyskar såg till att joina. Många blonda huvuden syntes i det i övrigt ganska mörka vimlet.

Random (ganska ointressanta) händelser:

-
Kille trycker sig på mig bakifrån. Jag puttar hårt bort. Hittar sedan spott på min klänning. Som Lisa tog i. Mysigt.
- Ser för första gången Edus latinodancemoves. Blir nästan kär. Och avundsjuk. Vill också kunna röra höfterna sådär.
- Svensk tequilahysteri i baren. Tyvärr tog flaskan slut. Masshottande. XXX bjöd. Tack, XXX!
- Lisa, Glenn och Richard intar tom scen. Äger med obegripliga moves. Som självklart filmas av mig.
- Efter dissande av tre skjutserbjudanden (Vi ville ju stanna längre!) kvarstod en långpromenad hem.

DET VAR EN BRUTALT BRA KVÄLL! (Bilder kommer på Facebook snart. Bjuder på en så länge. Fast Lisas är bäst.)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser att v-tecknet tagits över av andra ;-)

2010-04-19 @ 16:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0