Höjden av pedanthet

Som ni vet så städar jag ganska mycket här hemma. Sju timmar i veckan. Ingår i jobbet. Till följd av detta så har jag utvecklat en ny egenskap. Pedanthet. Jag vill helst inte att någon stökar ner för mycket. Det blir ju bara mer att städa för mig sen i slutändan. Jag mår rentav psykiskt dåligt varje gång Aleu kastar ut en boll från sitt älskade bollhav.

Hursomhelst. Nu har denna pedanthet nog gått LITE för långt. Varför? Jo, för att jag nu seriöst mår psykiskt dåligt av att se att datorns papperskorg vara full av filer. Jag bara måste tömma den. Flera gånger om dagen. Annars.. IIH!

Så här ska det se ut. Rent och fint. (Min bakgrundsbild är också fin, jag vet.)


Kommentarer
Postat av: johanna

UNDERBART haha :D Fin bild med.

2010-04-14 @ 14:14:07
Postat av: JOSEFINE

hm.. anses jag vara pedant då som konstant har haft papperkorgen rensad i X-antal år? :D

2010-04-14 @ 14:26:28
URL: http://joosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0