Gårdagen i bilder

Klockan halv ett blev jag hämtad av Carmefolket. Vi tog en lång botellón (=förfest utomhus) innan vi drog till La Sala. Var tillbaka i min säng klockan halv sju på morgonen. Efter att ha blivit hemkörd av Lisas ex Jordi. Tack!

Kvällen var.. intressant.. minst sagt. Och de närmaste dagarna kommer att bli än mer intressanta..

Marcyboy hade laddat upp ordentligt.



Jag och min älskling!



Jag och Alexandreeeeee xD



Två Xurris! Maria och Aleida.



Jag och Alvaro. Nu kanske ni som känner mig börjar förstå vad jag menade med intressant kväll?



Jag och Peeeeere i sin nya haircut!



Alltså. Adrià och Maria. Kan vara det sötaste par jag sett.



Mina idoler. Crysyskillarna. Javi och Marc.



Jag älskar frillen. Så. Jekla. Coolt. (Fast jag lägger ner groupieplanen trots allt tror jag.)



The one and only. PAU PASTOR <3



Boooooooooooys.



Älsklingar! (ALBA? xD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0