Barcelona

Jag och Frallan tog tiobussen till Barcelona på lördagsmorgonen. Efter lite metrokrångel låg vi klockan kvart i tolv på playan och stekte. Gassigt var det. Varmt. Vid fyratiden drog vi oss dock bortåt för att käka lite turkisk kebab på favvohaket "Luna de Istanbul" samt lite fin shopping och mansspaning på H&M och Zara. Lisa som skulle hem och passa barn drog dock med bussen halv sju medan jag stannade till åtta. En finfin dag var det på många sätt!

Lisa schtekte i sin schnögga Barcelonainköpta H&M-bikini. 



Jag trivdes.



Supersexiga Frallan också som "naturligt" gick upp från havskanten när jag tog kort.



På promenaden mot Las Ramblas så såg vi denna skylt. Ganska varmt som sagt.



En snubbe på cykel erbjöd sig att fota oss. Vi tackade ja. Såklart. (Barcelonas stadsbild är rätt mäktig va?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0